لوازم یدکی گریدر

لوازم یدکی گریدر


گریدر یکی از ماشین آلات سنگین مهندسی

قطعات و لوازم یدکی گریدر : گریدر ها  (Grader) که به آنها شیب ساز جاده گفته میشوند و معمولا برای ایجاد جاده وهمچنین ساخت شانه های اطراف جاده وپاکسازی شانه ها  مورد استفاده قرار می گیرند ، از گریدر ها برای هموار کردن زمین ها کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، گریدر ها دارای مدل های مختلف هستند که توسط شرکت های مختلفی ساخته واز نظر قطعات یدکی پشتیبانی می شود ، در ادامه به بررسی گریدر ها وقطعات یدکی هر کدام خواهیم پرداخت با ما همراه باشید :

قسمت های تشکیل دهند گریدر

گریدر ها هم مانند سایر ماشین آلات راهسازی وکشاورزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده ، قسمت های اصلی تشکیل دهنده گریدرها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شاسی و بدنه
  • تیغه
  • چرخ
  • کلاج و ترمز
  • سیستم حرکتی
  • محفظه نگه‌داری و کنترل سوخت
قطعات یدکی گریدر
قطعات گریدر

انواع گریدر از لحاظ موتور و ولوازم یدکی گریدر

گریدر بدون موتور

این مدل از گریدر ها که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت که فقط در سطوحی که آبدار وسطح سخت داشت مورد استفاده قرار می گرفت که امروزه دیگر مورد استفاده قرا نمگیرد.

گریدرهای موتوردار

امروزه تمامی گریدر ها دارای موتور بوده واز گریدر های بدون موتور دیگر استفاده چندانی صورت نمگیرد .گریدر ها از لحاظ وزنی هم شامل چهار ورزن :گریدر سبک با وزن ۹ تن
گریدر نیمه سنکین با وزن ۹ تا ۱۲ تن – گریدر سنگین با وزن ۱۲ تا ۱۵ تن – گریدر فوق سنگین با وزن ۱۵ تا ۲۰ تن می باشند که بر اساس نوع کاری که می خواهید انجام دهید ومحیط عملیاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه دهنده انواع قطعات و لوازم یدکی گریدر

تمامی گریدرهای تولید شده به مرور زمان دچار مشکلاتی در قسمت های مختلف می شوند که نیازمند تعویض یا تعمیر لوازم یدکی گریدر می شوند ، بنابراین شما باید همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که قطعات یدکی گریدر خود را از فروشگاه های معتبر و با سابقه خریداری کنید تا راندمان کاری ماشین خود پایین نیایید.

فروشگاه سایان راه معدن فروش لوازم یدکی گریدر

فروشگاه سایان تجارت (سایان راه معدن ) با تجربه بالای 20 سال در زمینه واردات لوازم یدکی گریدر وفروش در سطح کل کشور یکی از مهم ترین شرکت های تامین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی وکشاورزی به حساب می آید که می توانید جهت دریافت مشاوره وهمچنین خرید قطعات یدکی گریدر با کارشناسان این شرکت در تماس باشید تا بهترین مشاوره در زمینه خرید لوازم یدکی را دریافت کنید ، با توجه به افزایش چشم گیر سایت های فروش لوازم یدکی این نکته را همه به یاد داشته باشید از فروشگاه هایی لوازم یدکی را تهیه کنید که دارای سابقه کاری بالا وقیمت مناسب وکیفیت بالای محصولات باشد .

فروش انواع قطعات و لوازم یدکی گریدر در برندهای مختلف

فرقی نمیکند تمامی دارندگان گریدر در برند های مختلف به به مرور زمان نیازمند لوازم یدکی برای گریدر خود می باشند که فروشگاه ما قطعات یدکی گریدر را برند های زیر ارائه می دهد:

لیست تمام تولید کنندگان گریدر:

(case)کیس – کاترپیلار(caterpillar) – هپکو(HEPCO) – کوماتسو(Komatsu) – سانی(sany) – ولوو(volvo) – هیدرومک(Hidromek) – XCMG – میتسوبشی(Mitsubishi)  وسایر برند های متفرقه دیگر تمامی  قطعات یدکی گریدر شرکت های عنوان شده در قیمت بالا را می توانید از طریق شرکت سایات تجارت تامین کنید.

 گریدر کوماتسو

یه مدل از گریدر کوماتسو را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در مقالات دیگر هر کدام از مدل های گریدر های تولید شده توسط شرکت کوماتسو را بررسی دقیق تری انجام دهیم

گریدر کوماتسو مدل : GD675-6  – Construction motor grader GD675-6

گریدر با گیربکس دو حالته به طور خاص برای گریدرهای کوماتسو طراحی شده است، گیربکس انحصاری دو حالته در گریدر کوماتسو GD675-6 به کاهش مصرف سوخت تا 15 درصد کمک می کند و آن را از رقبا متمایز می کند. گریدر کوماتسو GD675-6 طولانی ترین پایه چرخ در کلاس خود و عملکرد درجه بندی فوق العاده خوب را ارائه می دهد. بهره وری بالا و مصرف سوخت پایین کلاس اول راحتی اپراتور تجهیزات کار بهینه شده پایه چرخ بلند و شعاع گردش کوتاه قابلیت اطمینان و نگهداری در یک کابین شش ضلعی جادار، دید تخته قالب و جلو و عقب گریدر عالی است. سطح سر و صدا به لطف سیستم تعلیق لرزش/صدا کوماتسو کم است. گریدرهای کوماتسو شامل یک دریچه کنترل چند منظوره با یک شناور انحصاری و سوپاپ چک خلبان است که توسط کوماتسو برای کنترل بیشتر و پاسخ سریع تر تیغه طراحی و ساخته شده است.

سیستم قفل مبدل گشتاور کوماتسو به طور خودکار از حالت مبدل گشتاور یا درایو مستقیم در حالت خودکار تغییر می کند تا همیشه نیروی فشار درخواستی و بهره وری بالا – با راندمان سوخت بهینه را ارائه دهد. کوماتسو متعهد به توسعه محصولات سازگار با محیط زیست با قیمت های رقابتی است. به لطف حضور قوی در بازار، فناوری های جدید و موتورهای کارآمد سوخت کوماتسو به طور مستقیم به کاهش انتشار NOx کمک می کند. سیستم قفل مبدل گشتاور کوماتسو به طور خودکار از حالت مبدل گشتاور یا درایو مستقیم در حالت خودکار تغییر می کند تا همیشه نیروی فشار درخواستی و بهره وری بالا – با راندمان سوخت بهینه را ارائه دهد.

کوماتسو متعهد به توسعه محصولات سازگار با محیط زیست با قیمت های رقابتی است. به لطف حضور قوی در بازار، فناوری های جدید و موتورهای کارآمد سوخت کوماتسو به طور مستقیم به کاهش انتشار NOx کمک می کند. سیستم قفل مبدل گشتاور کوماتسو به طور خودکار از حالت مبدل گشتاور یا درایو مستقیم در حالت خودکار تغییر می کند تا همیشه نیروی فشار درخواستی و بهره وری بالا – با راندمان سوخت بهینه را ارائه دهد. کوماتسو متعهد به توسعه محصولات سازگار با محیط زیست با قیمت های رقابتی است. به لطف حضور قوی در بازار، فناوری های جدید و موتورهای کارآمد سوخت کوماتسو به طور مستقیم به کاهش انتشار NOx کمک می کند.

فروش لوازم یدکی گریدر کوماتسو 

ما در مجموعه تامین لوازم یدکی سایان تجارت تمامی تلاش خود را برای تامین بهترین لوازم یدگی گریدر کوماتسو گذاشته ایم تا دارندگان گریدر در برند های کوماتسو با مشکل تامین قطعات یدکی اصلی باکیفیت وقیمت به مشکل برخورد نکنند ، قطعات کوماتسو با قیمت های استثنایی را فقط در فروشگاه ما می توانید تهیه کنید ، سایان راه معدن با داشتن کادری مجرب  تمامی قطعات خریداری شده در اسرع وقت تحویل خریداران در تمامی نقاط ایران عزیزمان می شود ، تا دارندگان ماشین آلات در هنگام انجام عملیات راهسازی وکشاورزی به مشکل برخورد نکنند .

لوازم یدکی گریدر در شرکت های مختلف چینی

فروشگاه ما همچنین این قابلیت را دارا می باشد که بتهرین لوازم یدکی لودر چینی  و ولوازم یدکی گریدر چینی را هم فراهم کند ، ما باتوجه به روابط تجاری که با کشور چین داریم هر نوع قطعه مورد نیار گریدر چنی را برای دارندگان این نوع از وسایل راهسازی فراهم می کنیم ، تا دیگر نگران کمبود لوازم یدکی گریدر چینی نباشید فقط کافیست با شماره ای موجود در سایت تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان قطعه مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

امتیاز post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *