لوازم یدکی بیل مکانیکی کاترپیلار

بیل مکانیکی کاترپیلار


بیل مکانیکی اساسی برای هرگونه ساخت و ساز ، ساختمان یا پروژه معدن است. بیل مکانیکی ساخته شده برای حفر سنگین و حمل و نقل ، می تواند ضمن افزایش هزینه های عملیاتی ، کارایی و بهره وری تیم شما را افزایش دهد. بیل مکانیکی که در انواع و اندازه های مختلف موجود است ، می تواند برای شکستن زمین ، حفر ترانشه ، بلند کردن مواد سنگین ، خرد کردن روسازی و موارد دیگر مفید باشد.

بیل مکانیکی مناسب برای شما قدرت و قدرت کافی برای تأمین نیازهای پروژه شما را در حین کار با حداکثر بازده فراهم می کند. در این راهنما ، ما اندازه ها و انواع مختلف بیل مکانیکی را برای کمک به شما در یافتن بیل مکانیکی مناسب برای کار ، شرح خواهیم داد.

انواع بیل مکانیکی

بیل مکانیکی برای تهیه نیازهای مختلف پروژه با تنظیمات مختلف ارائه شده است. بعضی از انواع بیل برای کارهای سنگین بهتر است ، در حالی که برخی دیگر استخراج دقیق خاک یا حفر و گودبرداری کارآمد را ارائه می دهند. انواع مختلف بیل مکانیکی موجود به این معنی است که شما همیشه می توانید دستگاهی مناسب برای سایت کار و برنامه خود پیدا کنید. در اینجا متداول ترین انواع بیل مکانیکی و بهترین کاربردهای آنها آورده شده است.

انواع بیل مکانیکی
انواع بیل مکانیکی

1. بیل استاندارد

یک  بیل مکانیکی استاندارد  ، یک رونق ، چوب و سطل به قسمت جلوی دستگاه متصل است. بازوی سطل برای حفر خاک یا مواد دیگر کشیده و پایین می آید ، سپس به سمت دستگاه جمع می شود تا مواد را بلند کند. کابین بیل مکانیکی می تواند 360 درجه بچرخد ، به اپراتور اجازه می دهد تا چیزهایی مانند شن و ماسه یا خاک را به راحتی ثابت کند ، جابجا کند و تخلیه کند. بیل مکانیکی استاندارد که به عنوان بیل مکانیکی خزنده نیز شناخته می شود ، در دو مسیر موازی اجرا می شود که باعث ایجاد کشش در مناظر شیب دار یا تپه ای می شود. خاکبرداریهای ردیابی نیز فشار کم زمین را ارائه می دهند و برای مکانهای کاری با زمین نرم مناسب هستند.

بیلهای استاندارد در ابعاد مختلفی وجود دارند ، از مینی بیل که برای مکانهای شلوغ مناسب مناسب است ، تا بیلهای بزرگ مخصوص کاربردهای سنگین. سطل  و محفظه مخصوص بیل مکانیکی نیز در اندازه ها و طول های مختلف برای مقابله با کارهای مختلف از جمله حفر ، ترانشه ، آوار متحرک ، حمل مواد سنگین و تخریب سازه ها در دسترس است. بیل مکانیکی استاندارد در ساخت و ساز ، محوطه سازی ، معدن ، کشاورزی ، جنگلداری و سایر صنایع که به خاکبرداری نیاز دارند مفید است.

2. بیل چرخدار

بیلهای چرخدار  نوعی بیل استاندارد است که به جای ریل بر روی چرخ کار می کند. این بیل مکانیکی می توانند همان کارهای بیل مکانیکی را انجام دهند ، اما بهترین کار برای مکان های شغلی با زمین های سخت مانند آسفالت یا بتن است. به دلیل فشار زمین بیشتر و کاهش کشش ، بیل های مکانیکی چرخ برای مکان های خاک نرم یا مناظر تپه ای یا شیب دار مناسب نیستند. هنگام کار در یک سایت ساختمانی مسطح ، بیلهای چرخدار قابلیت حمل آسان و سرعت بیشتر را برای حمل و نقل مواد به کامیون ها ارائه می دهند. یکی دیگر از مزایای بیلهای چرخدار این است که کارگران شما می توانند آنها را به جای حمل و نقل بر روی یک تریلر به سایت های شغلی برسانند و بدین ترتیب در وقت و هزینه شرکت شما صرفه جویی کنند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی
لوازم یدکی بیل مکانیکی

3. بیل مکانیکی Long-Reach

بیلهای مکانیکی با برد طولانی یکی دیگر از تغییرات بیل مکانیکی استاندارد است که از رونق و بازوی کشیده برخوردار است. این بیل مکانیکی ردیابی برای مقابله با مشاغل بزرگ با سرعت و کارآیی ، مسافت بیشتری را ارائه می دهند بیل های بلند برد برای کارهای تخریب که به دقت نیاز دارند و یا استفاده از یک توپ خرابکار غیرمعمول هستند ، محبوب هستند. همچنین یک بیل مکانیکی با برد بلند می تواند در مناطق صعب العبور مانند امتداد یک توده آب حفاری را امکان پذیر کند.

4. بیل مکانیکی Dragline

خاکبرداریهای Dragline که به آنها Dragline نیز گفته می شود ، ماشینهای سنگینی هستند که برای کاربردهای بزرگ مانند استخراج نوار و لایروبی کانال استفاده می شوند. بیلهای دراگلاین با کشیدن سطل در امتداد سطح مواد با استفاده از طناب و سیم های زنجیری از سیستم سطل برای حفاری مواد استفاده می کنند. سطل از شکوفایی آویزان می شود و پس از حفر مواد با استفاده از طناب بالابر بلند می شود. برای تخلیه محتویات ، بیل مکانیکی دراج لاین به محل تخلیه می چرخد ​​و سپس سطل را آزاد می کند. بیلهای Dragline اغلب برای استخراج سطحی و انواع پروژه های بزرگ مهندسی عمران مفید هستند.

لوازم یدکی بیل مکانیکی بهترین قیمت
لوازم یدکی بیل مکانیکی بهترین قیمت

5. بیل مکانیکی Backhoe

بیل مکانیکی حفاری یکی دیگر از تجهیزات تقریباً همه گیر در ساخت و ساز ، محوطه سازی و استخراج معدن است. بیل مکانیکی حفاری که اغلب با بیل های استاندارد اشتباه گرفته می شود ،  لودر بلورس است  که دارای یک اتصال بوم بیل در پشت دستگاه است. در قسمت جلویی بولوهو یک سطل یا تیغه بزرگ قرار دارد که برای فشار دادن ، تسطیح و حرکت خاک و سایر مواد استفاده می شود. بازوی بیل مکانیکی در پشت بولوهو عملکردی مشابه بیل مکانیکی استاندارد دارد ، بجز اینکه بطور کامل 360 درجه بچرخد ، کوله پشتی فقط 200 درجه می چرخد.

یکی از مزایای انتخاب بولوهو با پیوست بیل مکانیکی به جای بیل مکانیکی استاندارد این است که کوله پشتی ماشین های کاملاً پرکاربردی هستند. علاوه بر انجام بسیاری از کارهای حفاری مشابه بیل مکانیکی ، بیل مکانیکی می تواند خاک را سطح بندی و درجه بندی کرده و حجم بیشتری از مواد را به سرعت جابجا کند. لودرهای Backhoe همچنین می توانند با بسیاری از پیوست های ابزار کار دیگر جفت شوند   تا قابلیت های خود را بیشتر گسترش دهند.

قطعات یدکی اصلی بیل مکانیکی
قطعات یدکی اصلی بیل مکانیکی

6. بیلهای هیدرولیکی

بیلهای هیدرولیکی که به آنها بیل قدرت نیز گفته می شود ، ماشینهای سنگینی هستند که برای استخراج و سایر کارهای شدید حفاری طراحی شده اند. این ماشینهای قدرتمند دارای بازوی بالابر و سطل بزرگی برای حمل سنگها ، مواد معدنی ، خاک و سایر مواد سنگین هستند. جهت گیری بیلهای هیدرولیکی می تواند به همان روش بیلهای استاندارد باشد ، سطل به سمت کابین دستگاه باشد ، یا می تواند سطلی داشته باشد که از کابین دور باشد.

7. بیل مکانیکی

بیلهای ساکشن نوعی بیل مکانیکی کمتر متداول هستند که می توانند خاک را به طور دقیق شل و از بین ببرند. این بیل مکانیکی با استفاده از آب فشار بالا مواد منفجره و خاک را شل می کند و سپس آنها را با استفاده از یک لوله مکش از بین می برد. لبه لوله همچنین حاوی دندان های تیز است که در حین برداشتن مواد ، مواد بیشتری را می شکند. از آنجا که این بیل مکانیکی امکان حذف دقیق مواد را فراهم می کند ، در شرایطی که نیاز به برداشت دقیق و ایمن از مواد بدون آسیب رساندن به اجزای زیرزمینی است ، اغلب ایده آل هستند.

این انواع بیل مکانیکی می تواند بهره وری شما را در هر پروژه حفاری ، ترانشه برداری یا حفاری افزایش دهد. در این قطعه ، ما بیلهای مکانیکی ردیابی و چرخدار را مورد توجه قرار خواهیم داد ، زیرا آنها نوع استاندارد بیل مکانیکی هستند که برای مشاغل مختلف استفاده می شود.

پیوست های ابزار کار بیل مکانیکی

بیلهای استاندارد به تنهایی ماشینهای همه کاره ای هستند ، اما  ابزار کار و ضمائم  می توانند این قابلیتها را حتی بیشتر گسترش دهند. اگر به دنبال بیل مکانیکی هستید که بتواند همه کارها را انجام دهد ، به دنبال یکی از ابزارهای مختلف کار باشید. در اینجا چند پیوست محبوب ابزار کار بیل مکانیکی برای افزایش بهره وری بیل مکانیکی شما آورده شده است.

  • سطل ها:  سطل  ها استانداردترین ضمیمه بیل هستند ، اما همه سطل ها برابر نیستند. از بین سطل های باریک و دارای دندان برای حفر و ترانشه یا سطل های پهن و صاف برای جمع کردن و بلند کردن مواد انتخاب کنید.
  • انگشت شست :  افزودن یک  ضمیمه انگشت شست  به بیل مکانیکی شما می تواند ظرفیت سطل آن را افزایش دهد و قابلیت های دست زدن به مواد را گسترش دهد. انگشت شست به ایمن سازی موادی که حفاری می کنید کمک می کند و به بیل مکانیکی شما اجازه می دهد تا قطعات بزرگتری را بگیرد.
  • اوجر:  با داشتن تیغه مارپیچ هیدرولیکی ،  اتصالات auger  به شما امکان می دهد سوراخ ها را به سرعت و به طور مثر حفر کنید. در محوطه سازی و ساخت و سازها ، اتصالات auger می تواند سوراخ های ثابت برای ستون های حصار ، شاخ و برگ یا تکیه گاه های ساختمان را حفر کند.
  • چکش ها:  هنگام شکستن روسازی یا سایر سطوح سخت ، اتصالات چکش بیل   می تواند روند تخریب را تسریع کند.
  • Rippers:  Rippers  یکی دیگر از موارد عالی برای پارگی مواد سخت است. این ابزارهای بادوام می توانند زمین یخ زده را شکسته یا سازه ها را تخریب کنند.
  • کوپلرها: در  هنگام کار با انواع پیوست ها ، اتصال دهنده ها به شما امکان می دهند بدون نیاز به خدمه سریع بین ابزار کار جابجا شوید. اتصال دهنده ها می توانند به حداکثر میزان کارایی بیل مکانیکی شما کمک کرده و بهره وری تیم شما را افزایش دهند.

با افزودن ضمائم ابزار کار به بیل مکانیکی خود ، می توانید طیف گسترده ای از کارها را با یک ماشین برطرف کنید.

کلاسهای اندازه بیل مکانیکی

بیلهای مختلف متناسب با هر پروژه ای از محوطه سازی حیاط خانه گرفته تا ساخت و سازهای تجاری بزرگ در ابعاد مختلف ارائه می شوند. درک مزایا و چالش های اندازه های مختلف بیل مکانیکی به شما کمک می کند تا در مورد بیل مکانیکی مناسب برای کار خود آگاهانه تصمیم بگیرید. با توجه به وزن دستگاه ، سه کلاس اصلی بیل مکانیکی وجود دارد  .

1. مینی بیل

مینی بیل هر بیل مکانیکی است که وزن آن کمتر از هفت تن باشد. این بیلهای کوچک گاهی بیل مکانیکی جمع و جور نامیده می شوند ، و برای مکانهای شلوغ کار بسیار مناسب هستند. مینی بیل ها  می توانند در فضاهای کوچک برای کارهای محوطه سازی مانند حفر سوراخ برای درختان یا ترانشه برای لوله ها مانور دهند. مینی بیل ها اغلب دارای نوسان دم صفر یا نزدیک به صفر هستند ، بنابراین اپراتورها می توانند از آنها به راحتی در اطراف ساختمان ها و سایر سازه ها استفاده کنند. برای سایت های شغلی با بسیاری از لوله ها یا خطوط گاز در زیر زمین ، مینی بیل ها دقت بیشتری نسبت به تجهیزات بزرگتر حفاری ارائه می دهند.

یکی دیگر از مزایای مینی بیل این است که حمل و نقل آنها از طریق کامیون یا تریلر آسان است و نسبت به بیل های بزرگتر به سوخت کمتری نیاز دارند. از آنجا که سبک ترند ، مینی بیل ها می توانند در زمین های نرم و بدون پاره شدن زمین یا در سایت های تمام شده بدون آسیب رساندن به پیاده روها یا روسازی ها کار کنند. با این حال ، مینی بیل ها به اندازه بیل های بزرگتر قدرت ندارند و ممکن است نتوانند عمق حفر یا ظرفیت بالابری لازم را برای هر کار فراهم کنند.

2. بیلهای استاندارد

وزن بیلهای مکانیکی استاندارد بین هفت تا 45 تن است. این بیل مکانیکی همه کاره متداول ترین اندازه برای پروژه های ساختمانی تجاری هستند و قدرت کافی و ظرفیت حمل و نقل را برای اداره انواع مشاغل سخت ارائه می دهند. بسیاری از بیل مکانیکی استاندارد هیدرولیک نیز می توانند انواع ابزار کار را پشتیبانی کنند ، بنابراین پیمانکاران می توانند بیل مکانیکی خود را متناسب با نیازهای پروژه خود تنظیم کنند.

مانور بیلهای استاندارد هنوز آسان است و می تواند بهره وری را در سایت کاری به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با این حال ، این خاکبرداریهای عظیم تر ممکن است باعث آسیب رساندن به مکانهای تمام شده یا خاک نرم شوند. بسته به اندازه ، رسیدن و چرخش دم ، یک بیل مکانیکی استاندارد نیز ممکن است برای کار در فضاهای تنگتر چالش برانگیز باشد. بیلهای معمولی که در انتهای سنگین تر این وزن وزن بیل قرار می گیرند نیز می توانند چالش های حمل و نقل و ذخیره سازی را ایجاد کنند.

ممکن است گاهی اوقات بیلهای استاندارد را ببینید که به دو کلاس وزنه برداری – بیل های کوچک و متوسط ​​تقسیم شده اند. بیلهای کوچک آنهایی هستند که در پایین این کلاس سایز قرار دارند و وزنی بین 7 تا 10 تن دارند. اندازه کوچک و کم چرخش بیل مکانیکی میدی به این معنی است که آنها برای بسیاری از کارهای کوچک بیل مکانیکی مفید هستند ، اما قدرت بیشتری ، رسیدن و عمق حفر را ارائه می دهند.

3. بیلهای بزرگ

این بیلهای سنگین بیش از 45 تن وزن دارند و برای مشاغل سنگین مناسب هستند. بیل های بزرگ قدرت جدی را برای پروژه های بزرگ ساخت و ساز تجاری یا تخریب گسترده فراهم می کنند. بیل های بزرگ می توانند برای حفر پایه های مراکز خرید یا مجتمع های آپارتمانی یا جابجایی حجم زیادی از خاک برای کارهای عمرانی با ارزش باشند. اگرچه حمل و نقل و ذخیره سازی بیل های بزرگ می تواند چالش برانگیز باشد ، اگر شما نیاز دارید که با سهولت به پروژه های جدی حفاری بپردازید ، یک بیل مکانیکی بزرگ ارزش سرمایه گذاری را دارد.

به چه اندازه بیل مکانیکی نیاز دارم؟

با وجود تعداد و اندازه های مختلف بیل مکانیکی ، انتخاب بیل مکانیکی مناسب برای پروژه خود نیاز به بررسی دقیق دارد. بیل مکانیکی مناسب ضمن ارائه کمترین هزینه عملیاتی ، نیرو و قدرت لازم برای انجام کار با کیفیت را فراهم می کند. وقتی برای انتخاب بیل مکانیکی مناسب وقت بگذارید ، می توانید بهره وری خود را افزایش داده و سودآوری شرکت خود را افزایش دهید.

اگر بیل مکانیکی را برای یک پروژه اجاره می کنید ، هنگام انتخاب بیل مکانیکی ، شرایط آن پروژه و محل کار را ارزیابی کنید. اگر بیل مکانیکی را برای استفاده طولانی مدت خریداری می کنید ، انواع پروژه هایی را که شرکت شما به طور معمول در پیش می گیرد در نظر بگیرید. بیل مکانیکی را انتخاب کنید که نیازهای شغلی مشترک شما را برآورده کند و در سایتهایی که بیشتر در آنها کار می کنید عملکرد خوبی داشته باشد. برای استفاده بیشتر از سرمایه خود ، به دنبال بیل مکانیکی باشید که بتواند در آینده نیز با رشد شرکت شما همراه باشد.

این فاکتورها را هنگام تعیین اینکه به چه اندازه بیل مکانیکی نیاز دارید ، در نظر بگیرید.

1. چیدمان سایت کار

ابتدا اندازه و طرح سایت شغلی خود را در نظر بگیرید. آیا در یک سایت کوچک با فضاهای تنگ و موانع جهت کار کار خواهید کرد یا از یک زمین کاملاً باز و بدون هیچ گونه تداخلی لذت خواهید برد؟

اگر در یک فضای کوچک یا در مکانی با خطرات زیاد کار می کنید ، یک مینی بیل مکانیکی جمع و جور می تواند انتخاب صحیحی باشد. اگر سایت شغلی شما دارای موانع زیرزمینی زیادی مانند لوله ها و خطوط بنزین باشد ، یک بیل مکانیکی کوچکتر نیز می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. بیلهای کوچک و کوچک دارای سطل های کوچکتر و همچنین کنترل های دقیق تری برای جلوگیری از ایمن بودن خطرات زیرزمینی هنگام حفاری موثر هستند.

اگر سایت شغلی شما فضای بیشتری برای مانور دارد ، ممکن است بتوانید به راحتی از یک بیل مکانیکی استاندارد یا بزرگ استفاده کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که خطرات آینده را که ممکن است با پیشرفت پروژه ساخت شما ظاهر شود ، حساب کنید.

نوسان دم از یک بیل مکانیکی  نیز اثرات چگونه به راحتی می توان آن را در فضاهای تنگ حرکت. بیلهای بزرگ معمولاً دارای نوسان دم بزرگتری هستند ، زیرا برای متعادل نگه داشتن آنها به وزنه مقابل نیاز دارند. این پسوند عقب می تواند هنگام کار در کنار دیوارها یا ساختمان ها مشکلاتی ایجاد کند و در صورت عدم کار ایمن به کارگران نیز آسیب برساند.

بسیاری از بیلهای کوچک و کوچک نوسان دم صفر یا نزدیک به صفر را ارائه می دهند ، به این معنی که می توانند بدون آسیب رساندن به درختان یا سازه های اطراف با خیال راحت بچرخند. بیل مکانیکی با نوسان دم صفر برای سایت های کاری شهری یا مسکونی محبوب است. با این حال ، برای ایجاد ثبات در هنگام چرخش ، بیلهای مکانیکی دارای نوسان دم صفر دارای ردپای بزرگتر و مسیرهایی هستند که از یکدیگر فاصله بیشتری دارند.

2. سایت سایت کار

انواع مختلف بیل در زمین های مختلف بهتر کار می کنند. خاکبرداریهای ردیابی در زمینهای تپه ای و نرم از کشش و ثبات بسیار خوبی برخوردار هستند ، در حالی که خاکبرداریهای چرخ دار در سطوح سخت و صاف بهترین عملکرد را دارند. با این حال ، وزن بیل مکانیکی همچنین بر عملکرد خوب آن در زمین های خاص تأثیر می گذارد.

در صورت ضعف زمین ، بیلهای بزرگ و استاندارد می توانند فشار زیادی وارد کرده و محل کار را پاره کنند. برای بعضی از مشاغل ، اگر زمین در مرحله بعدی پروژه ساخت و ساز تراز شود ، ممکن است مسئله ای نباشد. با این حال ، هنگام کار در یک سایت تمام شده ، مانند حیاط خانه یا فضای مسکونی دیگر ، نیاز به مراقبت بیشتری برای جلوگیری از آسیب به زمین است. مینی بیل ها بدون آسیب رساندن به زمین در مکان های تمام شده ایمن هستند.

هنگام در نظر گرفتن وزن بیل مکانیکی ، حداکثر وزن کارکرد را به جای وزن ماشین به تنهایی در نظر بگیرید. وزن عملیاتی شامل وزن اپراتور بیل مکانیکی و باری خواهد بود که ماشین حمل می کند.

3. الزامات پروژه

پس از محاسبه شرایط سایت کار خود ، وظایف معمولی را که بیل مکانیکی شما باید انجام دهد در نظر بگیرید. بیل مکانیکی مناسب برای شرکت شما قادر خواهد بود نیازهای حفاری ، بلند کردن و حمل و نقل شما را با سهولت و کارایی برطرف کند. در صورت خرید بیل مکانیکی برای استفاده طولانی مدت ، به نیازهای پروژه های گذشته نگاه کنید تا نیازهای آینده خود را درک کنید. هر رشد بالقوه را در نظر بگیرید و بیل مکانیکی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شرکت شما برای سالهای آینده باشد.

در اینجا چند مورد از پروژه وجود دارد که باید هنگام انتخاب اندازه مناسب بیل مکانیکی بررسی شود.

  • عمق حفر:  حداکثر عمق حفر را که پروژه های شما برای لوله گذاری ، کاشت درخت یا حفر ترانشه نیاز دارند ، در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که بیل مکانیکی شما می تواند به این عمق حفاری دست یابد ، یا اینکه آیا می توانید آن را با شکوفایی طولانی تر برای رسیدن به عمق مورد نیاز خود ارتقا دهید.
  • رسیدن: رسیدن به  رونق بیل مکانیکی تعیین می کند که بیل مکانیکی شما تا چه اندازه می تواند در همان حالت ثابت باقی بماند. دسترسی بیشتر می تواند زمان چرخه حفاری را کند کند ، اما ممکن است برای پروژه هایی که دسترسی به آنها چالش دارد ، مطلوب باشد. همچنین می توانید برخی از بیل مکانیکی را با شکوفه های طولانی تر ارتقا دهید تا در صورت نیاز در آینده ، دسترسی آنها را افزایش دهید.
  • ارتفاع بالابر:  اگر پروژه های شما نیاز به بارگذاری مواد روی سازه ها یا داخل کامیون های عظیم دارند ، یک بیل مکانیکی با ارتفاع بالابر کافی انتخاب کنید.
  • ظرفیت بار: ظرفیت بار  بیل مکانیکی می تواند از کسری از حیاط مکعب برای مینی بیل تا چندین یارد مکعب از مواد برای بیل های بزرگتر باشد. ظرفیت بار بیل مکانیکی تعیین می کند چه مقدار ماده را می توانید در یک چرخه جابجا کنید ، که بر سرعت عملکرد شما تأثیر می گذارد. به دنبال یک بیل مکانیکی با ظرفیت کافی سطل بزرگ برای نیازهای حفاری خود باشید.
  • وزن بار:  علاوه بر حجم مواد ، در نظر بگیرید که بیل مکانیکی شما به چه وزنه ای نیاز دارد. اگر اغلب مواد سنگین یا متراکم را حفاری می کنید ، اطمینان حاصل کنید که بیل مکانیکی شما می تواند وزن بار لازم را برای پاسخگویی به خواسته های پروژه شما تحمل کند.

بیل مکانیکی مناسب قادر به پاسخگویی به تمام نیازهای پروژه شما خواهد بود در حالی که با خیال راحت در اطراف محل کار شما مانور می دهد. اگر بیل مکانیکی نمی تواند با نیازهای شغلی شما مطابقت داشته باشد ، برای گسترش قابلیت های آن ، آن را با یک گلدان یا سطل جدید ارتقا دهید.

4. حمل و نقل و ذخیره سازی

نکته مهم دیگر هنگام انتخاب بین اندازه های مختلف بیل مکانیکی ، نیازهای حمل و نقل و ذخیره سازی هر اندازه است.

حمل و نقل بیل های بزرگ و استاندارد می تواند گران باشد ، زیرا به مجوزها و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد. اگر می خواهید بیلهای خود را به صورت شخصی حمل کنید ، حتماً وسایل نقلیه و تریلرهای لازم برای انجام کار و همچنین رانندگانی را که دارای مجوز لازم برای جابجایی تجهیزات سنگین هستند ، داشته باشید. همچنین می توانید با یک شرکت حمل و نقل تجهیزات کار کنید تا هزینه حمل و نقل بیل های بزرگ خود را کاهش دهید. تریلرهای با اندازه استاندارد می توانند بیل مکانیکی را جابجا کنند ، اما بسته به ایالت شما ممکن است به مجوزها یا مجوزهای ویژه ای احتیاج داشته باشید.

اگر قصد دارید بیل مکانیکی را برای استفاده طولانی مدت خریداری کنید ، مطمئن شوید که از امکانات ذخیره سازی مناسب برای اندازه بیل مکانیکی که انتخاب کرده اید ، برخوردار هستید. همچنین می توانید برای کاهش هزینه ها فضای ذخیره سازی را در خارج از فصل اجاره کنید. برای استفاده های نادر ، اجاره بیل مکانیکی به جای خرید به شما کمک می  کند در هزینه های ذخیره سازی و حمل و نقل صرفه جویی کنید .

اندازه بیل مکانیکی کاترپیلار

Caterpillar® به عنوان تولید کننده برتر تجهیزات سنگین برای ساخت و ساز و استخراج ، انواع مختلفی از اندازه و انواع بیل مکانیکی را برای هر کاربردی ارائه می دهد. بیل مکانیکی کاترپیلار در چندین مدل مختلف موجود است و برای محوطه سازی ، ساخت و سازهای شهری و مسکونی و پروژه های کوچک ساختمانی بسیار مناسب است. بیل مکانیکی کاترپیلار قدرت و دوام را در یک ماشین جمع و جور ارائه می دهد که کنترل دقیق آن آسان است. از بین گزینه های چرخش دم دم استاندارد ، صفر و نزدیک به صفر متناسب با سایت کار و نیازهای پروژه خود انتخاب کنید.

بیلهای استاندارد کاترپیلار نیرو مورد نیاز شما را برای مقابله با انواع مشاغل سخت ، از ترانشه گرفته تا کار با مواد ، تأمین می کنند. بیلهای استاندارد Cat برای سرعت و کارایی طراحی شده اند ، می توانند بهره وری شما را به حداکثر برسانند و هزینه های عملیاتی شما را کاهش دهند. بیلهای با دوام ما همچنین به تعمیر و نگهداری کمتری و کاهش مصرف سوخت نیاز دارند.

بیلهای نسل بعدی کاترپیلار این عملکرد استثنایی را به سطح بالاتری می رسانند ، حتی بهره وری و بهره وری بهتر از هر زمان دیگر. بیلهای نسل بعدی Cat که در مدلهای 20 و 30 تنی موجود هستند ، می توانند بازده را تا 45 درصد افزایش دهند ، در حالی که مصرف سوخت را تا 25 درصد کاهش داده و هزینه های نگهداری را تا 20 درصد کاهش می دهند. نسل بعدی بیل مکانیکی ما می تواند به شما کمک کند اهداف تولید خود را برآورده کنید ، هزینه های عملیاتی خود را کاهش داده و با هر کار سختی که پیش روی شما قرار دارد مقابله کنید.

برای چالش برانگیزترین مشاغل ، کاترپیلار چندین بیل بزرگ سنگین برای ساخت و ساز ، معدن ، کشاورزی و غیره ارائه می دهد. این اسبهای کاری صنعتی قابلیتهای جدی حفاری و بلند کردن را دارند تا کار کوتاهی در هر پروژه حفاری انجام دهند. بیلهای بزرگ Cat علی رغم اندازه عظیم خود ، بازده بسیار خوبی را در مصرف سوخت ارائه می دهند و عملکردی که Caterpillar شناخته شده است.

 لوازم یدکی بیل مکانیکی شرکت سایان تجارت  را بخرید

اگر به دنبال  لوازم یدکی بیل مکانیکی قابل اعتماد ، کارآمد و قدرتمند هستید . ما طیف گسترده ای از  بیل مکانیکی کوچک ، استاندارد و بزرگ کاترپیلار را ارائه می دهیم  تا نیازهای پروژه شما را برآورده و از آن فراتر ببریم. با فروش بیلهای جدید و دست دوم  بیل Cat می توانید بیل مکانیکی متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید. از آنجا که کاترپیلار تجهیزات با دوام و ساخته شده را ساخته است ، بسیاری از بیلهای مکانیکی ما همان عملکرد عالی و دوام را دارند که می توانید از ماشین های جدید ما انتظار داشته باشید.

 

 

امتیاز post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *