لوازم یدکی بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی


در اینجا قدرتمندترین تجهیزات ساخت جاده ذکر شده است:

1.) گریدر

معمولاً به عنوان گریدر یا نگهدارنده جاده گفته می شود ، گریدر وسیله ای است که برای ایجاد سطوح مسطح برای آسفالت که قرار است در آن استفاده شود استفاده می شود.مدل های متداول از سه محور تشکیل شده است که موتور و کابین در بالای محورهای عقب در انتهای عقب خودرو و یک محور سوم در قسمت جلوی خودرو قرار دارد – با تیغه بلند در بین.

2.) کارخانه آسفالت مخلوط کارخانه آسفالت ماشین آلات ساخت و ساز جاده مهم مورد استفاده در ساخت بتن آسفالت و دیگر اشکال پوشش داده شده جاده سنگ مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز جاده است.

این ترکیب سنگدانه های معدنی ، ماسه و یک پرکننده را تشکیل می دهد – به نسبت صحیح ، این مخلوط را گرم می کند و سپس آن را با یک چسب می پوشاند.

3.) ماشین غلتکی جاده

همچنین به عنوان غلتک-کمپرسور شناخته می شود ، یک غلتک جاده یکی از مهمترین ماشین آلات ساخت جاده است. به دلیل اهمیت آن ، یک غلطک جاده یکی از ویژگی های متداول در سایت های ساخت جاده است.یک غلتک در اصل وسیله نقلیه مهندسی از نوع فشرده سازی است که عمدتاً برای فشار دادن خاک ، شن ، بتن یا آسفالت در ساخت بزرگراه ها و پایه ها استفاده می شود.غلطک ها می توانند غلطک تایرهای لاستیکی ، غلطک های آسفالت دو درام یا غلطک های ترکیبی باشند و نوع غلتک مورد استفاده توسط مخلوط مورد استفاده در یک پروژه جاده مشخص می شود.انواع مختلفی از غلطک ها که بسته به نوع کار و مواد مورد نیاز برای فشرده سازی استفاده می شود ، در کارهای تراکم مورد استفاده قرار می گیرند. این شامل غلتک های چرخدار صاف ، غلتک لرزشی ، غلتک گوسفند و غلتک پنوماتیک است.

سایان تجارت

واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی با بهترین قیمت وبهترین کیفیت تلفن تماس

09121771207

09391600797

02166645688 

رضا طهوری

آدرس:تهران-خیابان 45متری زرند -ایستگاه حسینی -روبروی پل عابر پیاده قادر-پاساژ راهسازان-پلاک هفت

4- بیل مکانیکی زنجیری

همچنین به عنوان حفاری شناخته می شوند ، بیل مکانیکی تجهیزات ساختمانی سنگین هستند که برای خاکبرداری از زمین و سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند و بارگیری آنها بر روی کامیون های کمپرسی انجام می شود.بیل مکانیکی شامل یک بوم ، سطل و کابین است که روی یک سکوی چرخان قرار دارد که در زیر یک اسباب بازی با چرخ یا آهنگ قرار دارد. این دستگاه ها قادر هستند طیف گسترده ای از کار را با تغییر در ضمیمه جلو انجام دهند.

5.) کامیون ¬ ها

همچنین به عنوان شناخته بالابرها و یا بالابرها، جرثقیل یک وسیله نقلیه صنعتی طراحی با یک پلت فرم متصل شده است که می توان کاهش داد انتخاب یک شی یا در زیر زمین و بزرگ به حرکت جسم است.در ابتدا از لیفتراک برای جابجایی اشیاء در کارخانه ها استفاده می شد اما این طرح طی سالها اصلاح شده است تا کاربردهای آن به عنوان تجهیزات مهم ساخت جاده افزایش یابد.

6.)لودر چرخ لاستیکی

یک لودر چرخ ، که از آن به عنوان لودر جلو ، اسکای لودر یا لودر سطل نیز یاد می شود ، نوعی از تراکتور است که برای جابجایی شمع مواد از روی زمین و بارگذاری آن بر روی کامیون یا داخل گودال باز استفاده می شود.این شامل یک سطل مربع جلوی نصب شده است که به انتهای دو بازوی متصل شده و برای چیدن مواد از روی زمین بدون پخش کردن آن استفاده می شود.

7.) جرثقیل کامیون جرثقیل

کامیون ماشین های مهم ساخت جاده هستند. این جرثقیل ها معمولاً در قسمت پشت کامیون سوار شده اند تا در رفع نیازها در یک محل ساخت جاده کمک کنند.آنها از حامل (به نام پایین) و اجزای بالابر (به نام فوقانی نامیده می شوند) تشکیل شده اند ، که از طریق یک تورنتال به هم متصل می شوند که به اجزای بالابر اجازه می دهد از یک طرف به طرف دیگر چرخش کند.جرثقیل های کامیون معمولاً جمع و جور ، تاشو هستند و به فضای نصب ناچیز احتیاج دارند.

امتیاز post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *