لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماسو

انواع بیل مکانیکی مختلف و کاربرد آنها در ساخت و ساز

هنگامی که شما نیاز به بلند کردن مقادیر سنگین خاک دارید ، یک بیل مکانیکی ضروری است که در محل کار شما باشد. بیل مکانیکی وسایل نقلیه خاکی محبوب است که دارای یک سطل ، بازو ، کابین چرخشی و مسیرهای متحرک است. این اجزا قدرت و حرکات برتر حفره ای را فراهم می کنند و این تجهیزات سنگین را قادر می سازد عملکردهای مختلفی را انجام دهند ، از حفر سنگرها و شکستن سوراخ ها تا بلند کردن زباله ها و معادن خاکبرداری. لوازم یدکی اصلی بیل مکانیکی را هم می توانید از فروشگاه سایان تجارت تامین کنید

از بیل مکانیکی برای چه مواردی استفاده می شود؟

بیل مکانیکی برای انواع مختلفی از نیازهای پیمانکار و صنعتی از جمله معدن ، ساخت جاده ، ساخت و ساز و تخریب استفاده می شود. انواع بیل مکانیکی انواع مختلفی
وجود دارد – ماشین های کوچکتر عملکردهای حفاری و حفاری را کنترل می کنند ، در حالی که بیل های بزرگتر ابزارهای مختلفی برای پروژه های سنگین دارند. هنگام اجاره بیل مکانیکی خود می خواهید اندازه و سرعت آن و همچنین شرایط کار از قبیل میزان فضای و انواع خاک را در نظر بگیرید.متداول ترین انواع بیل مکانیکی خزنده ها ، بیل های کشنده ای ، بیل های مکش ، اسکید فرمان و بیل مکانیکی های طولانی مدت است. ما به این نتیجه خواهیم رسید که هر نوع از نوع بیل مکانیکی چیست و هرکدام برای چه کاری استفاده می شود.

بیل مکانیکی های خزنده- چرخ زنجیری – لوازم یدکی بیل مکانیکی زنجیری

برخلاف سایر بیل مکانیکی های بزرگ که دارای چرخ لاستیکی می باشند ، خزنده ها بر روی دو مسیر بزرگ بی پایان اجرا می شوند ، خزنده ها اغلب در کارهای معدنی و ساخت و سازهای سنگین استفاده می شوند. این بیل مکانیکی  ها همچنین به عنوان بیل مکانیکی  های جمع و جور شناخته می شوند و از مکانیزم های قدرت هیدرولیک برای بلند کردن زباله های سنگین و خاک استفاده می کنند.سیستم چرخ های زنجیره ای آنها به آنها امکان می دهد تا تپه هایی با سطح خطرناکتر به پایین و پایین بکشند و آنها را برای درجه بندی مناطق مرتفع و محوطه سازی مناطق ناهموار مناسب کنند. در حالی که کندتر از خاکبرداریهای دیگر ، خزنده ها تعادل ، انعطاف پذیری و پایداری کلی بیشتری را ارائه می دهند.لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری را می توانید از فروشگاه سایان تجارت تامین کنید

بیل مکانیکی Dragline – لوازم یدکی بیل مکانیکی dragline

بیل مکانیکی بزرگتر است که با یک فرآیند متفاوت عمل می کند. این تجهیزات از سیستم طناب بالابر استفاده می کنند که از طریق اتصال دهنده بالابر به یک سطل متصل می شود. طرف دیگر سطل به یک دراگون چسبیده است که از سطل به داخل کابین جریان دارد.طناب بالابر سطل را بالا می برد و پایین می آورد ، در حالی که خط کشش سطل را به سمت راننده می کشد.به دلیل وزن آنها ، خط کش ها اغلب در سایت مونتاژ می شوند. سیستم بی نظیر این نوع بیل مکانیکی معمولاً در پروژه های بزرگ مهندسی عمران مانند کانال ترسناک استفاده می شود.لوازم یدکی دراگلین را می توانید از فروشگاه سایان تجارت تامین کنید .

 بیل مکانیکی Skid Steer -لوازم یدکی بیل مکانیکی SKID STEER

برخلاف بیل مکانیکی استاندارد ،Skid Steer دارای رونق و سطل هایی هستند که از راننده دور می شوند. این جهت گیری اجازه می دهد تا به جای اطراف آن ، اتصالات به کابین برسند ، و آنها را در مناطق باریک تر مفید کرده و چرخش های پیچیده را مانور می دهد آنها اغلب برای حفر استخرها ، نظافت محل ، کار مسکونی و از بین بردن زباله ها استفاده می شوند ، جایی که مکان محدودتر است و اشیاء جدا از هم پخش می شوند، لوازم یدکی اصلی بیل مکانیکی اسکاید استیل را از فروشگاه سایان تجارت تامین کنید .تلفن تماس 09121771207

بیل های دستیابی طولانی

همانطور که از نام آن پیداست ، یک بیل مکانیکی با برد طولانی دارای بخش های بازویی و رونق بیشتری است. طراحی اجازه می دهد تا در مکان های با دسترسی سخت کار بهتری انجام شود. بازوی قابل استفاده بیل مکانیکی می تواند به صورت افقی به بیش از 100 فوت برسد.این بیل ها به بهترین وجه برای پروژه های تخریب مانند خرد ساختاری و شکستن دیوارها و کاربردهایی که بیش از یک آب از آب استفاده می شود ، استفاده می شود. برای انجام کارهای اضافی مانند برش ، خرد کردن و برش ، می توان به پیوست های مختلفی وصل کرد.

لوازم جانبی و قطعات بیل مکانیکی

لوازم یدکی بیل مکانیکی

طراحی بیل مکانیکی اجازه می دهد تا از تجهیزات ساختمانی برای بسیاری از اهداف متنوع استفاده شود. سیلندرهای هیدرولیک ، بوم ها ، بازوها و اتصالات عملکردهای حفر و نگه داشتن را فراهم می کنند ، در حالی که یک کابین خانگی مانند ، کنترل هایی را برای هدایت بیل مکانیکی در اختیار راننده قرار می دهد. یک سکوی چرخان و چرخ ها تحرک لازم را برای بلند کردن و دفع آوار از محل کار فراهم می کنند.بیل ها از انواع اتصالات هیدرولیکی استفاده می کنند که اهداف مختلفی را ارائه می دهند. علاوه بر یک سطل ، سایر اتصالات متداول شامل یک میله ، برش دهنده ، گریپل ، اوگ ، لامپ و اتصال سریع می باشد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی

سطل

سطل ها رایج ترین ضمیمه هایی هستند که در خاکبرداری ها مشاهده می شوند. این اتصالات استیل دارای لبه های دندان مانند هستند که می توانند قابلیت حفاری و حرکت چسبان را فراهم کنند. سطل ها در انواع مختلفی عرضه می شوند. متداول ترین سطل های خندق – که برای درجه بندی سنگ ها طراحی شده است – و سطل های ترانشه ای ، که برای حفر سنگرها استفاده می شود.

لوازم یدکی بیل مکانیکی وقطعات باکت  انواع بیل مکانیکی را از فروشگاه سایان تجارت تامین کنید تلفن تماس 09121771207

اوجر

اتصال یک میله به شما امکان می دهد تا درون زمین متولد شوید. این مدارات پیوسته مارپیچ قادر به دستیابی به اشیاء و سوراخ های عمیق هستند. Augers در شرایط و زمین های مختلف حفاری در مشخصات و اندازه های مختلفی قرار می گیرند – از طول 4 اینچ تا 50 اینچ طول دارند و می توانند تا 32 پا حفر کنند.

شکن

Breakers شبیه به jackhammers است اما از نظر اندازه بسیار بزرگتر است. از این اتصالات با امکان تأمین حداکثر 1000 پوند انرژی ضربه ای ، این اتصالات برای شکسته شدن به سطوح سخت تر مانند سنگ و بتن استفاده می شود.

گیره

گیره ها به اپراتورهای بیل مکانیکی اجازه می دهند تا مواد بزرگی مانند نخاله های درخت و بتن را که برای یک سطل بسیار بزرگ است انتخاب کنند. اتصالات را می توان با سطل یا به عنوان قطعات در یک گریپل استفاده کرد. بست و جدا کردن از بیل مکانیکی آسان است.

کوپلر

زوج ها به شما اجازه می دهند تا به سرعت بین خدمه و پیوست ها بدون خدمه جابجا شوید. این زمانی مفید است که بین کارها و فرآیندهای مختلف در یک سایت شغلی حرکت می کنید.

تفاوت بین یک بیل مکانیکی و یک حفار

لوازم یدکی بیل مکانیکی

بک گراندها ، که به عنوان حفار نیز شناخته می شوند ، یک محل مشترک در اماکن ساختمانی است اما اغلب با بیل مکانیکی اشتباه گرفته می شود. در حالی که آنها دارای قابلیت های مشابه حفاری و بالابری هستند ، کوله پشتی ها و بیل مکانیکی ها از نظر اندازه ، وزن و عملکرد متفاوت هستند.بیل ها معمولاً تجهیزات بزرگی هستند که وزن آنها تا 200000 پوند وزن دارد. طراحی سطل و بوم آنها به آنها امکان چرخش کامل 360 درجه را می دهد.از طرف دیگر یک صندلی چرخدار بسیار کوچکتر است و در ظاهر با یک تراکتور شباهت بیشتری دارد. طراحی به این معنی است که یک صندلی عقب فقط می تواند 200 درجه را به پهلو بچرخاند. طراحی سطل های جلو و عقب آن می تواند مواد را حفاری کند ، زباله را بار کند و بقایای مواد را به سمت وسیله نقلیه بکشاند. اجاره كوله پشتی برای كارهای سبک یا متوسط ​​با كاربردهای متنوع بهتر است.

موارد استفاده از مینی بیل مکانیکی – لوازم یدکی مینی بیل مکانیکی

در سالهای اخیر ، تعداد بیشتری از پیمانکاران از مینی بیل مکانیکی استفاده می کنند ، یک نسخه کوچکتر و سبک تر از بیل مکانیکی استاندارد که قادر است آسیب های زمین را به حداقل برساند و از طریق مکانهای شلوغ و باریک مانند پارکینگ ها و فضای داخلی استفاده کند. همچنین به عنوان بیل های جمع و جور شناخته می شود ، مینی بیل های بطور معمول شامل نوسانات چرخشی یا چرخش دم صفر برای ارائه چرخش های محکم تر و جلوگیری از تماس با هرگونه موانع هستند.در حالی که انواع مختلف بیل مکانیکی وجود دارد ، ویژگی های اصلی آنها مشابه است. توانایی های بالابردن و حفر کردن آنها را به عنوان اصلی در هر مکان ساخت و ساز تبدیل می کند. هزینه بالای آنها باعث می شود که اجاره آنها به صرفه ترین راه برای اکثر شرکت ها باشد.

واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین الات راهسازی با بهترین قیمت وبهترین کیفیت

تلفن تماس

09121771207

09391600797

02166645688

رضا طهوری

آدرس:تهران-خیابان 45متری زرند -ایستگاه حسینی -روبروی پل عابر پیاده قادر-پاساژ راهسازان-پلاک هفت

امتیاز post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *