لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر


لودر یکی از مهمترین قطعات تجهیزات در بسیاری از عرصه های ساخت و ساز است. این دستگاه توسط صنایع شامل بازیافت، محوطه سازی، ساخت و ساز، بارگیری مواد، معدن و غیره استفاده می شود.

لوازم یدکی لودر

09121771207 طهوری

این واقعیت که سطل لودر جلو را می توان تغییر داد تا جا به جایی، چنگال و سایر لوازم جانبی به لودرهای لودر تبدیل شود، همه کاره بودن در مکان های شغلی مورد نیاز است.

اگر در بازار به دنبال لوازم یدکی لودر ولودرخوب هستید ، از جمله مشخصات نوع وچند چیز را باید بررسی  کنید

تولید کنندگان مهم وپیشرو شامل ولوو ، کوماتسو، کاترپلار، می باشند که مدل های مختلفی را برای شما ارائه می دهند

اولین سوال شما باید بپرسید آیا شما نیاز به خرید لودر چرخ دارید؟ اجاره ماشین، به خصوص لودر چرخ، در طول چند سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. یکی از دلایل اصلی محدودیت EPA در انتشار گازهای گلخانه ای است. موتورهای رده 4 برای ماشین آلات در عملیات مورد نیاز است. هزینه لودر چرخ جدید، بسیاری از شرکت های ساختمانی تصمیم به اجاره به جای خرید ماشین آلات می گیرند. این چیزی است که باید به آن نگاه کنید.

اگر تصمیم به خرید دارید، مهم این است که کدام نوع فروشندگان توافق نامه فروش را پیشنهاد کنید. تعمیرات اضطراری، تعمیر و نگهداری و نظارت بر انطباق با EPA، مهمترین عوامل در تصمیم گیری در مورد خرید لودر چرخ از خودروها هستند.

هنگامی که تصمیم گرفته اید که برای خرید یک لودر چرخ برای کسب و کار خود خریداری کنید، باید بدانید که چه مشخصاتی برای کار مورد نیاز برای دستگاه مناسب است.

فروشنده شما باید اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری تحصیلی بر روی لودر چرخ که برای شما مناسب است، اما در صورتی که نماینده شما به نظر نرسد، در اینجا، شکلی از مشخصات مورد نظر شما است.

لوازم یدکی لودر ولوو

لوازم یدکی لودر هیوندای

 لوازم یدکی لودر هیتاچی

لوازم یدکی لودر نیوهلند

لوازم یدکی لودرچینی

 لوازم یدکی لودر هیوندا

 لوازم یدکی لودر هپکو

لوازم یدکی لودر کوماتسو

لوازم یدکی لودر فیات آلیس

 لوازم یدکی لودر شانتویی

لوازم یدکی لودر چینی

 لوازم یدکی لودر اینترناش

لوازم یدکی لودر ایکس سی ام جی

لوازم یدکی لودر آمیگ

 لوازم یدکی لودر کاترپیلار

لوازم یدکی لودر دوسان

منابع لودر چرخ
خرید لودر چرخ لودر چرخ لودر چرخ لودر قطعات DiagramSkid چرخ یا لودر چرخ کامپکت
امتیاز انتشار
بازگشت به EPA فوق العاده، هر چند آن را برای آژانس حفاظت از محیط زیست می گوید، آن را بسیار می تواند برای آژانس اموال خالی ایستاده است. به هر حال، ماشین جدید یا مورد استفاده شما باید یک موتور داشته باشد که با استانداردهای انتشار مطابقت داشته باشد.

ظرفیت بار و سطل
می دانید ظرفیت سطل شما نیاز دارید. آنها از .65 متر مکعب تا 32 متر مکعب فاصله دارند. شما همچنین باید نیروی شکستن را بدانید. این مقدار نیرویی است که لودر می تواند در یک عملیات رها کردن برای یک کار مانند بریدن یک چوب درخت اعمال کند. نیروی شکست باید بین 9000 تا 47000 پوند باشد.

بار تکان دادن
دانستن بار نواری که باید در آن قرار داشته باشید. برای بارهای نوسان مستقیم، ظرفیت بین 8100 پوند متغیر است. و در حدود 56000 پوند. بارهای نزولی به نوبه خود حدود 7،200 پوند شروع می شود. و معمولا حدود 48000 پوند را پوشش می دهد.

اندازه لاستیک
می دانید اندازه و نوع تایر شما نیاز دارید. اکثر لاستیک ها برای استفاده بیرونی بر روی زمین های نامناسبی طراحی شده اند. بسیاری از عمق غلاف در نظر گرفته شده است. لاستیک چرخ لودر می تواند در هر نقطه از 48 “تا 63” در قطر، 12 “به 24” گسترده است.

وزن عملیاتی
اگر لودر چرخ خود را بر روی زمین آسیب پذیر می کند، مطمئن شوید که دستگاه شما خیلی سنگین نیست. وزنهای عملیاتی تنها از 6،800 پوند مانند Komatsu WA30-1 تا قیمت 420،000 پوند همانند CAT 994 خواهد بود.

پیوست ها
در نهایت می دانید چه نوع فایل های پیوست شما نیاز دارید و چه لودر مورد علاقه شما می تواند با آن سازگار باشد. Attachments شامل چنگ زدن، چنگال، برف حذف، همراه با بسیاری از اندازه سطل و ظرفیت های مختلف است.

خرید یک مدل لودر چرخ
در اینجا 10 مدل لودر با توجه به تجهیزات B & R ارائه می شود. (ارتباط دادن)
Case 521F – CASE 521F با موتور فن آوری چهارگانه ارائه شده است که ترکیبی از راحتی، سازگاری و خدمات برتر است. برای بهره برداری سریع و سریع سوخت، برای اپراتور بسیار سودمند است. هزینه های خدمات نیز به دلیل طراحی SCR ساده است که باعث می شود نگه داشتن آن آسان باشد.
Case 1221F – این مدل کامل است که می تواند مقدار زیادی از مواد حرکت می کند. این قدرت، کنترل و بهره وری را ترکیب می کند. این یک تجهیزات سنگین قدرتمند است که دارای فن آوری چهارم موتور موتور نصب شده است که باعث می شود اپراتورهای آن برای مدت طولانی تر مصرف کنند و حداقل سوخت مصرف کنند. همچنین دارای انتقال قدرت انتقال است که اپراتور را قادر می سازد انتقال انتقال را با توجه به نیازهای یک برنامه خاص تنظیم کند.
CAT 990K – این مدل از لودر چرخ ویژگی های منحصر به فرد ثابت شده است و کاربرد آن را به عنوان یکی از بهترین ابزار برای بارگذاری می یابد. این نسخه دارای تکنولوژی Tier 2 EPA است و توسط فن آوری ACERT طراحی شده است که با مصرف سوخت کمتری تولید می شود. سرعت موتور کم است که به صرفه جویی در سوخت کمک می کند.
هیوندای HL760-9 – این تجهیزات سنگین با سوخت بسیار کارآمد است. این مدل لودر دارای سه فرم است: Power، Standard و Econo. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل این است که دارای یک صفحه نمایش رنگی پیشرفته با ال سی دی 5.7 اینچ برای کاربر به راحتی با کاهش تابش نور به کار می رود.
JCB 411

امتیاز post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *